Trött tjej!

Ligger i sängen med datorn i knät, förjävla skönt måste jag säga!
Har haft fullt upp hela dagen med möten (blev ju tre tillslut) lunchdate med Hanna, träning och solning. Men nu har jag äntligen landat hemma i huset. Har ätit lite och tagit en lång skön dusch. Är helt slut..
Det är så mycket tankar och känslor som är på gång i min kropp just nu. Det står helt still i huvudet samtidigt som jag egentligen skulle vilja skrika ut tusen saker som ligger och knager. Men det blir bara fel hur man än gör...
Jag vill så himla mycket men det är omöjligt att göra allting ensam!
Jag började det här inlägget med ett stort leende på läpparna, jag kände ett otroligt välbehag och var glad, men jag avslutar det med en otäck känsla i magen och ett neutralt ansiktsuttryck.. Ledsen tjej..
Höörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0