Tom

Just nu känner jag mig ganska tom,  eller rättare sagt neutral, det är sällan jag gör det. Oftast är jag jätte glad och självklart händer det att jag är ledsen, men jag är aldrig neutral. Det är alltid en massa känslor igång hos mig!
Det här är en läskig känsla, precis som att man inte har några känslor över huvudtaget.. uscha!
Jag väljer att inte kommentera den här dagen eftersom att den på det stora hela bara har varit knas..
Just nu ligger Sebbe och sover, han vaknade ju upp sjuk i morse men krigade sig till jobbet endå, duktig älskling!
Jag väntar på att T och H ska komma över med Bobbo en sväng eftersom att de skulle åka och handla och självklart ställer jag upp som hundvakt åt sötnosen! Så mysigt att ha honom här hihi..
Funderar på om jag ska laga lite mat åt Sebbe, min aptit är som bortblåst, men han har inte ätit något sedan lunch.
Måste endå väcka honom för att kolla om han ska gå till jobbet i morgon eller inte, jag hoppas dock att han stannar hemma och kurerar sig så att han inte blir lika sjuk som förra gången..

Jag var ju hem en sväng idag men hann dock inte äta där som planerat. Kändes inge bra alls..
Håller på att fixa med min dator som står där, för över alla bilder och musik till min bärbara som jag har här, och det tar sin lilla tid vill jag lova. Gaalet vad mycket bilder och musik det fanns, jag hade glömt bort minst hälften.
När jag är klar så tänkte jag slänga upp flera bildbomber med olika teman så håll utkik!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0