Taggad brud!

Har landat i lägenheten efter en trevlig lunch på stan med min älskade Linnea. Vi åt på Global Living för omväxlingskull, båda två tog varsin kycklingpaj med soltorkade tomater plus sallad vilket var väldigt gott!
Jag kom lite tidigt så passade på att titta lite i deras butiksdel och hittade faktiskt lite saker. Det fanns bland annat fräscha kuddar som skulle passa jätte bra in här och lite så..
Det blev en hel del prat som vanligt och det är så himla skönt att samla tankarna över en lunch med en vän!
Nu sitter jag här och tittar på lite lediga tjänster, utbudet är ju inte alltför stort men har några ideér som jag ska bolla med min kära mor och far när jag och Sebbe ska dit senare i kväll för att äta och umgås lite. Vi blir kvar där över natten vilket känns väldigt skönt. Får vi passa på att ta ett varmt och skönt bad när vi endå är där hihi!
Det är så himla svårt att veta vart man ska börja och hur man ska gå tillväga när man ska söka jobb men jag är super taggad på det här nu och kommer köra all in. Jag har vittring på livet igen!
Träffade även på söta lilla Viktor från Enköping när jag var in på Maddes jobb för att checka om hon var där, men såg henne aldrig. Det var ett bra tag sedan jag såg honom sist så det var roligt!
Pratade lite snabbt med Viktor men var tvungen att kila eftersom att jag snart ska träna tänkte jag.
Har ju fått mina piller nu och det ska bli spännande att se om de fungerar hiho! Så himla skönt att jag fortfarande känner samma träningsug medans suget efter godis och annat är som bortblåst. Förjävla härligt vill jag lova!
Nu ska bara fräscha till lite här så att det är roligare att komma tillbaka i morgon :)





Jag och bästa vän på vårat togaparty i somras, big love ♥



Här har ni Viktor och hans blogg hittar ni här http://pyykola.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0