Solen skiner inte för alla,

Fick precis ett samtal från bästa vän som fick mig att seriöst börja fundera på om livet inte är ett stort skämt endå?! HUR kan det vara så otroligt orättvist?
Vad är oddsen, de är näst intill obefintliga, endå så händer det...

Det är helt absurt, overkligt, jag vill bara stanna upp och skrika stopp, sånt här får inte hända, endå så händer det! Det finns inte ord för något som det här, det händer bara helt enkelt inte, men nu har det hänt,. Helvete!
Men du är så otroligt stark, om det är någon som kan gå genom eld och vatten så är det du, älskade bästa vän!



Nu ska jag sätta mig och gå genom över 2000 låtar som ska in från min ena dator till den bärbara. Det kommer att ta sin lilla tid men jag tjuvkikade lite igår och hittade mängder med låtar som jag totalt glömt bort men som en gång har betydigt otroligt mycket på många olika sätt. Det kommer nog både komma många stora leenden men också några tårar för det finns så många minnen bakom den här musiken. Bäst att jag sätter i gång!
Senare så ska jag möta upp Sebbe på stan så ska vi ta oss till gymmet och köra en vända därefter ska vi hem till mig för att käka och umgås lite, myspys! Det blir alltså en lugn fredag för våran del, väl behövligt för oss båda!



Ps. Idag har jag och Sebbe varit tillsammans i 4 månader ♥
Det känns som så mycket mer, men vi har trots allt träffats i 8 månader!

Kommentarer
Postat av: NEA

Älskade vän, tack för dina fina ord. Livet är orättvist på alla sätt. I medgångar och motgångar.. Det är vänner som du, som gör livet underbart. Älskar dig tjejen. Mycket kärlek till dig <3

2011-02-18 @ 13:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0