Sliten tjej,

Idag är det förjävla slitet vill jag lova, det blev en utgång med mina tjejer igår trots allt hehe. Jag och Elin började lite smått här med att dricka lite och fixa oss lite smått sedan skulle vi ta bussen ner på stan för att möta upp Madde hemma hos Tobbe. Men eftersom att ingen av oss höll koll på tiden så missade vi ju såklart bussen och bestämde oss för att gå ner på stan (?!) Fråga inte varför för jag vet inte..
Men efter att vi gått en liten bit så gav vi upp hoppet och ringde en taxi istället haha. Kändes lite smått ovärt eftersom att det egentligen inte är långt ner på stan alls. Men att gå liksom? Haha noway! När vi står där och väntar på taxin så glider det upp en bil bredvid oss och tutar och det visar sig vara Henry, gullig som han är så skjutsade han ner oss på stan och efter en snabb visit på donken för varsin liten hamburgare eftersom att jag bara hade ätit en halv sallad på hela dagen så landade vi hemma hos Tobbe. Gjorde ju dock bort mig lite på donken kanske haha!
Förfestade lite där sedan drog vi till silk där jag träffade på hur många vänner och bekanta som helst, det var helt sjukt haha. Dansade och härjade sönder med mina tjejer och jäklar vad roligt jag hade vill jag lova..
Tråkigt att respekten hos vissa människor verkar vara obefintlig bara, trots att jag flera gånger förklarade Sebbe som min pojkvän så raggade folk öppet. Det kallar jag brist på respekt, usch!
Efter stängning så köpte pojkarna med sig mat upp till kontoret så blev vi kvar där en stund. Förjävla dryga haha!
Tog taxi hem efter halv 4 någon gång och Sebbe däckade i sängen medans jag själv sovit en halv timme ungefär.
Nu ska vi ta oss ner på stan och äta något gott hiho!






Puss på mina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0