Sliten tjej,

Nu är jag trött vill jag lova. När jag mös ner mig i sängen tidigare för att bli varm så totaldäckade jag. Men hann inte sova länge alls (som tur var) innan mamma kom för att jag skulle skriva på lite papper angående flytten..
Strax efteråt så kom Sebbe hem och mös ner sig bredvid mig. Men efter ett tag så började samvetet knaga i mig så jag bokstavligen tvingade mig upp ur sängen och begav mig till gymmet trots att jag var helt slut. Jag fick dock inte med mig Sebbe eftersom att han däckade lika fort som han klev genom dörren haha. Pigga!
Men väl på gymmet så piggnade jag till men jag körde ett relativt kort pass endå..
Nu har vi precis lagat lite mat och ska sätta oss framför en film eller så!
Imorgon så kööööör vi!
Natti natti,





helvete, rent ut sagt, vad jag var brun här! Härliga tider,

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du/ni flytta? :O

2011-02-25 @ 00:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0