Rubriktorka

Nu har jag precis krypit ner i sängen för att vila och värma mig lite, är så himla trött verkligen!
Jag sov jätte dåligt i natt, vaknade och tittade på klockan en gång i timmen och somnade aldrig riktigt ordentligt.
Som tur var så kunde mamma köra mig till jobbet i morse vilket gjorde att jag kunde sova lite längre skönt nog.
Trots att det blev riktigt stessigt idag så kändes det bra, det är så skönt när värsta ruschen är över och man som ny känner att man klarar av det utan några större problem..
Som tur är så har jag riktigt trevliga kollegor som snabbt ställer upp om jag undrar över något!
Efter jobbet så lunchade jag på Vivaldi med Madde en snabbis innan jag följde med henne till läkaren. Hon har, precis som jag för ett tag sedan, fått mystiska nässelutslag på kroppen och vet inte vad det beror på. Hmmm..
Nu ska jag försöka vila lite innan Sebbe kommer hem och vi drar till gymmet, ska bli skönt att köra ett pass trots att jag egentligen är helt slut. I natt så kommer jag somna gott hihi!
I morgon så jobbar jag men därefter så ska jag tagga för en utgång med världens bästa tjejer wiihhoo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0