Pigg tjej och underbart väder!

Vaknade relativt tidigt idag men det brukar jag alltid göra om jag har festat dagen innnan. Ju hårdare jag festar dessto tidigare vaknar jag, haha väldigt konstigt det där eftersom att jag nog är världens tröttast på morgonen!
Igår blev det ju en spontan utgång med mina brudar men jag måste erkänna att jag var nog den mest otaggade tjejen i hela stan igår när jag och Sebbe lämnade lägenheten. Men det löste sig rätt snabbt när jag mötte upp tjejerna på Pitchers och träffade på Stoffe och pojkarna som hade ett bord där. Slog oss ner lite snabbt tillsammans med dom och tog något att dricka men bestämde oss sedan för att dra vidare till Strike och sätta oss där. Även där blev det något glas innan vi drog vidare till Bill och Bob där vi slog oss ner bredvid några trevliga "killar/män" varav en tydligen var polis (?!) men var ur tjänst för kvällen haha.. Men trevligt var det!
Bartendern kom med en gratisbricka shotts till mig och tjejerna som vi svepte på tre röda, lätt att vara oss ;)
Tillslut hamnade vi på Pluto där vi härjade och dansade och den ena var fullare än den andra men på det stora hela så hade jag så himla roligt hela kvällen verkligen. Älskar mina tjejer!
Sista timmen dök även Sebbe och pojkarna upp och eftersom att Simon och det gänget bestämde sig för att dra sig hemåt och tjejerna dansade med varsin kille (haha) så slöt jag upp med dom. Vid stängning så tog jag och Sebbe taxi hem och beställde med oss lite mat. Jag kunde dock inte äta av olika orsaker...
Sitter och väntar på att vimmelbilderna ska komma upp men admin är förjävla seg måste jag säga!
Sebbe sover fortfarande så klart, en riktigt tröttmössa är han hiho.
Jag är grymt sugen på en promenad i det fina vädret, ska nog ringa T på direkten!
Höööööööörs






Kommentarer
Postat av: camilla

haha, det där med gratis shottar är vi bra på sen kos, underbart :)

2011-02-12 @ 12:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0