Nästa stopp, gymmet!

Har precis pratat med en mycket efterlängtad vän i telefon. Jag fick både bra och mindre bra nyheter men det är så det funkar. Det är bara att gilla läget liksom!
Det var skönt att prata med någon som inte är från Västerås faktiskt, någon utomstående som kan värdera saker och ting på helt andra sätt och som är helt opartiskt vad det än gäller. Känns som att man inte kan säga någonting här längre utan att snacket ska börja gå och i slutändan är inte ens det första ordet rätt liksom, perfekt, eller?
Någon som kan få en att se saker och ting ur ett annat perspektiv!
Förhoppningsvis så åker jag ner och hälsar på alla några dagar snart!
Nu håller jag på att byta om, ska strax springa ner till gymmet för att köra ett medelpass. Hanna har ju suttit ihop ett helt nytt pass så det ska bli spännande att pröva. Bara att börja om från början haha ;)
Efter det så springer jag nog hem igen och hänger med Sebbe tillbaka igen senare för att köra lite styrka.




"Kärleken är en som en planta, den kräver trogen vattning innan den vissnar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0