Kväll hemma,

Efter att jag och syster kört en vända på gymmet (hon kommer ha träningsvärk i morgon hehe) så blev jag avsläppt hos Sebbe innan pappa kom och hämtade oss för att åka och hämta ut lite kläder. Sebbe hade beställt ett par skit snygga jeans som satt jätte bra, nice!
Sedan åkte vi hem till oss där mamma höll på att fixa med maten. Jag passade på att fortsätta tömma min ena dator på musik och hittade mängder med super bra låtar som jag totalt glömt bort. Ska gå genom allting i morgon när det ska in på bärbara i stället. Sedan åt vi lite och tittade på Svensk Maffia, hårda grabbar det där...
Var ner på stan en sväng idag och hann lägga undan ett par skit snygga skor. Sebbe bara suckade när jag sa det men han förstår inte att man måste ha ett par skor för varje tillfälle hiho ;)
Nu ska jag krypa ner bredvid honom,
natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0