Jag vill jag vill jag vill

Jag vill så himla mycket just nu. Det känns som att jag äntligen har kommit underfund med vilka pusselbitar som saknas, nu gäller det bara att få dem på plats också. Något som kanske är lättare sagt än gjort dock..
Det finns flera saker som verkligen skulle kunna få mig taggad på livet igen, som skulle ge mig enormt med kraft.
Men det är svårt när en del av dessa saker är beroende utav andra, när jag inte själv kan ta besluten, suck..
För en gångskull så vet jag verkligen vad jag vill, vart jag vill ta mig och vart jag vill hamna!
För mig skulle det vara det ultimata, det skulle skapa något som jag längtat efter att få känna och något som jag verkligen behöver få känna. För mig skulle det vara perfekt, men nu handlar det inte bara om mig...

Jag har äntligen lyckats få ner en bild på mitt cv och skrivit ut det, äntligen!
Så idag ska jag sätta mig och titta genom vad jag kan tänka mig att söka på för ställen och börja med det redan i morgon. Jag är supertaggad på jobb! Mår bara sämre och sämre utan att ha struktur i vardagen och det här håller inte. Jag vill kunna leva som jag gjorde tidigare då pengar inte var något problem och det ska jag!
Nu fick jag ett jätte konstigt sms utav min pojkvän så jag måste ringa och fråga vad han menar, med rädsla för att få höra min dagliga dos om hur otroligt dum jag är...
MOOOOT IQ AUTOMOBILEN! eller nåt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0