Jag lever,!

Vill bara meddela att jag lever, jag har bara haft en otroligt sliten helg och allt för många jobbtimmar på det!
I fredags så körde vi ju på en reunion hemma hos Emma med alla gamla godingar, det var rikigt roligt vill jag lova. Sen att det blev lite mycket alkohol för de flesta och missförstånd skapades är smällar man får ta på köpet..
Vi drog ut på krogen där vi körde gärnet några timmar sedan mötte jag upp Sebbe och vi körde på efterfest till ungefär 5 på morgonen. Efter det fick vi med oss ungefär halva sällskapet hem så fortsatte vi lite här med käk.
Dock inte jag, jag tog en dusch som vanligt haha ;)
Lördagen spenderades med att städa upp efter efterfesten och fräscha till här hemma sedan tog vi det bara lugnt på kvällen. På söndagen så blev det storhandling och sedan jobb från 17-21!
Det var en trött tjej som kom hem vid 10!
Men då hade min älskling städat klart allting och diskat det enorma bärget som fanns, han hade även lagat mat till mig och tänt lite ljus. Behöver jag säga att han är världens bästa?!
Idag skulle jag jobba 11.30 - 14.30 men man kan säga att jag fick jobba över, 21.00 slutade jag, puuh!
Nu väntar jag på Sebbe som är och hämtar mat till honom, jag är fortfarande mätt sen lunchen, de var ju här och rev köket idag eftersom att det ska kaklas om, roligt med nytt hiho!
Jag vet att jag lovade er bilder från i fredags men min kamera är hemma hos Emma, tillsammans med mina skor och allt annat jag glömde, alltid samma sak när jag festar, slutar med att jag har saker över hela stan haha!
Så jag laddar upp dem så fort jag har fått kameran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0