Iväg på jobbintervju!

Nu ska jag strax bege mig till jobbintervjun och jag måste erkänna att jag är grymt nervös trots att det ska bli kul. Jag tror att jag är mest nervös på grund av att jag faktiskt aldrig har varit på en arbetsintervju förut,
mina tidigare jobb har jag ju fått endå hehe ;)
Jag hoppas verkligen att det inte är någon som bara sitter helt tyst och förväntar sig att jag ska prata på non stop.
Men alla har varit så otroligt gulliga så jag känner mig lite starkare nu och det kommer nog kännas bättre när jag väl är där. Jag oroar mig mest för det otroligt härliga vädret utanför som kommer att förvandla mig till en dränkt katt!
Nu måste jag kila så önska mig lycka till nu!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0