Helg check!

Jaha då var det fredag igen, herregud veckorna bara flyger förbi verkligen!
Vid den här tiden nästa vecka så har jag förhoppningsvis fått reda på om jag fått jobbet eller inte, wiihoo!
Det kommer att bli en spännande utmaning om jag får jobbet men det är precis vad jag behöver just nu,
någonting vettigt som sysselsätter mig och mina tankar, perfekt!
Just nu är jag irriterad och besviken, som kanske framkom utav mitt tidigare inlägg, så jag försöker hitta någon som kan köra mig till gymmet i detta äckelväder. Men de flesta jobbar ju vid den här tiden så det går inte allt för bra.
Det skulle vara så himla skönt att komma iväg och köra ett redigt pass för att få ur sig lite lite av alla känslor!
Skit samma, jag trotsar äckelvädret för jag pallar inte det här, nu blir det träääääning!
Höööörs!





En osminkad Linda bestämmer sig för att trotsa äckelvädret! Här innan hon kommer se ut som en dränkt katt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0