Good Morgon!

Herregud, klockan är tio i 9 och jag sitter redan uppe och är faktiskt relativt pigg. Ska bara fixa håret lite snabbt och sminka mig lite för att sedan bege mig in till stan för ett jobbmöte som börjar vid 10. Är inte så jätte pepp (kan vara för att klockan är 9 !!!) men ett jobb är ett jobb och just nu är det min högsta prioritet.
Och så hemskt kan det faktiskt inte vara!
Igår kväll somnade jag faktiskt relativt snabbt för att vara jag. Jag blev helt utmattad utav alla tankar som hann i fatt mig under kvällen och som fortfaranade sitter kvar. Det sista jag kommer ihåg var att sebbe sa att han älskade mig!
Big love ♥
Nu måste jag skynda mig, bussen går om en halvtimme!
Höööööööörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0