Glädjerus och äckelväder!

Usch vilket äckelväder det är ute nu alltså, tänker inte gå utanför dörren igen på hela dagen!
Faast, är bra sugen på att ta mig till gymmet lite senare, hm, jobbigt läge!
Har ju precis varit på en jobbintervju och jag tycker att det gick bra, det var lite småläskigt eftersom att det var första gången men chefen var otroligt lättsam att ha och göra med och det var lätt att föra en dialog med honom.
Det var ungefär så som jag föreställt mig men det gick mycket snabbare än vad jag trodde faktiskt..
Det är tydligen bara tre stycken som är kallade till intervju så det var riktigt roligt att han fastnade för just mig och han sa att det var på grund utav min personlighet så det tar jag åt mig flera gånger om hihi!
Det är ett "chefsjobb" (usch vad läskigt det där lät) och om jag får jobbet så kommer jag att gå på utbildning de första veckorna vilket jag ser fram emot enormt mycket.
Jag kan vänta mig svar i slutet på nästa vecka, spännande!

Nu ska jag smälta det här och slå på lite musik!
Idag är jag en glad tjej hiho..










Kommentarer
Postat av: Therese (Axel)

Jag håller tummarna för dej tjejen =)

Kram

2011-02-10 @ 18:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0