Full fart!

Idag var jag tvungen att gå upp klockan 8 (kill me) vilket inte var alltför lätt efter en natt med knappt någon sömn alls. Kunde verkligen inte somna i natt utan låg bara och vände och vred på mig medans tankarna flödade..
Men upp kom jag och bokstavligen packade och fixade mig i sömnen. Packade ner min bärbara i väskan utan någon som helst anledning förutom att det blev grymt tungt att bära på tillsammans med träningskläderna..
Ska ju tillbaka till huset i kväll så jag förstår verkligen inte varför jag släpade med den haha!
Hade första mötet vid klockan 10 då jag gick genom lite jobb och så vidare. Sedan fixade jag lite småsaker på stan innan jag åkte till Carlforska för att möta upp Hanna. Vi åkte sedan tillbaka ner på stan eftersom att Hanna hade ett möte på Silk och jag slank med in lite fint sådär hehe. Riktigt sköna människor det där och efter att ha bollat lite ideér så tror jag faktiskt att vi kom fram till något riktigt bra, vad lär ni märka framöver hehe..
Vi passade på att luncha en snabbis innan Hanna skulle tillbaka till skolan och jag iväg på mitt andra möte på lasarettet. Vad jag gjorde där håller jag dock för mig själv..
Nu sitter jag i lägenheten och ska snart ta en pw (powerwalk) ner till gymmet för att köra Hannas pass. Om jag hinner ska jag även gymma en snabbis innan jag måste fixa iordning mig lite lätt för att möta upp Madde på stan.
Det blir en solning och kanske någon lätt fika, får se vad vi hittar på för mys!
Nu måste jag kila, blogg you later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0