Freedag!

Idag är det fredag och fredag betyder UTGÅNG!
Kom hem från jobbet för ett litet tag sedan och har precis ätit upp min sallad som jag köpte med mig från Vivaldi.
Kräftstjärtar, soltorkade tomater, fetaost och massa annat gott hihi.. mums!
Hann med lite snabbshoppning, endast nödvändiga saker så som strumpbyxor, smink o s v..
Är helt slut så jag ska vila en stund nu innan Sebbe kommer hem från jobbet. Läängar efter en varm kram!
Sedan ska jag packa i ordning lite smått och bege mig till Emma där vi ska fixa oss innan folket börjar droppa in.
Det går rykten på stan om en oslagbar reunion i kväll och det ska bli riktigt underbart att träffa alla igen!
Så vi styr en förfest där innan vi beger oss vidare ut på krogen och härjar.
Gaaaaalet!
Ikväll åker kameran med till mina kära vänners förtvivlan hiho!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0