Duktig tjej!

Jag hann precis hem från gymmet innan Sebbe skulle iväg och träna på ett annat gym. Körde ju som sagt Hannas nya pass vilket gick super, det tar ju dock några gånger innan man är inne i det men hon skötte sig jätte bra hiho!
Körde en sväng på gymmet direkt efter, ett mördarpass för magen blev det och lite rumpa, skönt vill jag lova..
Så himla skönt att värma upp lite extra innan passet genom att springa till gymmet, sen är det skönt att gå hem efter ett pass och gym som ett avslut på träningen.. Perfekt!
Nu när Sebbe har dragit så ska jag sätta igång och laga lite mat tänkte jag, vill överraska honom lite hiho.
Tänkte att det kan vara skönt med mat på bordet och lite tända ljus när han kommer hem eftersom att det blir rätt sent. Så slipper han tänka på att fixa med det.. Och han säger att jag är bortskämd, jag börjar undra...
Jag ska göra det riktigt mysigt tills han kommer hem. Nu ska jag slänga in kyckligen i ugnen och sedan hoppa in i duschen. Drar väll kanske till med en update senare, beror på vart kvällen leder så att säga ehe ;)
Höörs!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0