Dax för jobb,

Nu ska jag snart kila iväg till jobbet, shit vad konstigt det känns att skriva så, men roligt också hiho!
Jobbade ju min första dag i går och det gick super bra verkligen, var jätte nervös innan men det släppte ganska snabbt och det flöt på bra tyckte jag. Sedan blir det ju alltid situationer då man tvekar lite men det beror ju bara på att jag är så osäker än så länge. Men jag hade verkligen jätte roligt och ser fram emot dagens pass!
Förlåt för en kass uppdatering men jag var verkligen helt slut igår efter jobbet (det tog enormt psykiskt) så jag köpte med mig en sallad och deckade hemma hos Tobbe en liten stund. Sedan mötte jag upp Sebbe och vi åkte hem och tog oss så småning om till gymmet. Det kändes så himla bra efter att jag sprungit till gymmet och kört ett kortare pass trots att jag var så jäkla trött verligen. Skönt att viljan är starkare än orken ibland hehe ;)
Nu måste jag kila så uppd. senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad jobbar du med för nåt? :)

2011-02-23 @ 10:39:18
URL: http://elineek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0