Chill lördag,

Idag så har vi bara tagit det lugnt. Jag och Sebbe åkte ner på stan och käkade på gränden. Det blev fläskfilé, pommes och beasås till det. Kanske inte det allra nyttigaste men Sebbe var grymt bakissugen på det så det fick bli det endå. Jag åt upp all sallad och inte ens hälften av resten av maten. Det såg ut som att min tallrik var redo att serveras igen men jag kunde verkligen inte äta mer än så.. Fint när man lagt ut 120 kr hehe!
Var förbi Danne en sväng på jobbet och sa hej också, blev lite skit snack medans Sebbe tittade runt på lite kläder.
Resten utav kvällen har vi spenderat hos Therese och Hejza, var ett tag sedan vi var här så det är trevligt.
Vi har varit iväg och köpt lite mat och nu ligger vi och tittar på en dokumentär, Super Size Me ?! tror jag..
Förjävla äckligt om jag får uttrycka mig på det sättet. Det handlar om en man som endast får äta Mc Donalds till frukost, lunch och middag i en hel månad. Herregud säger jag bara, det är så sjukt vidrigt..
Mår illa bara jag tittar på det så och eftersom jag redan har sett den så passar jag på att blogga lite hiho!





Jag är besviken..
Återigen räknas man inte till era planer..
Det gör mig ledsen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0