Baaack!

Tanken var ju att jag och Sebbe skulle köra en nykter helg denna helg. Så i fredags så tog vi oss till gymmet rätt sent sen åkte vi hem till mig för att äta tacos med familjen och bara ta det lugnt. Vi tittade på film och umgicks.
Det var huur härligt som helst att vara hemma och det var super mysigt att somna in bredvid min älskling!
Min säng är ju trots allt sååå mycket skönare hihi..
Vi tog en liten sovmorgon på lördagen innan vi begav oss till gymmet efter lite övertalning från min sida hehe.
Körde kondition, mage och lite armar. Det kändes bra och var riktigt skönt efteråt..
Vi bestämde oss för att spendera kvällen hemma hos T och H men jag smet iväg på en sen kvällsfika med bästa vän först. Du är alltid så fin vännen och det är en så skön känsla att sitta och prata med dig, så rogivande, love!
Vi snackade om våra galna planer inför kommande helg då det verkligen inte blir nyktert haha! Gaaaaaaaaalet!
När jag senare dök upp hos T och H så dracks det förfullt och de satsade på utgång vilket jag inte var ett dugg taggad för eftersom att jag både var nykter och inte hade klätt mig för krogen. Men det slutade med att vi hade en trevlig kväll hemma hos dem och natten avslutades perfekt här hemma ;) ehe!
Gårdagen blev lugn med lite städning och mat sedan däckade både jag och Sebbe i soffan framför tv:n hihi..

Idag blir det lite småfix och gymmet senare som vanligt. MEN I MORGON ÄR DET DAX FÖR JOBB wiiihooo :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0