Alla hjärtans dag!

Idag är det 14 februari men också alla ♥♥ dag. Jag tycker att den här dagen är jätte mysig och det gör jag även om jag inte skulle ha pojkvän. Det är lite komiskt när alla singlar säger att dagen är så överskattad men jag kan slå vad om att om de hade varit mitt uppe i ett förhållande så hade de också myst till det lite extra idag utan att klaga!
Dock så tycker ju Sebbe att dagen är överskattad haha, men han kommer inte undan för det min älskling..
När han har slutat jobbet så ska vi titta på en jacka åt mig som förhoppningsvis finns kvar. Har letat efter en precis likadan jätte länge men inte hittat någon, så fanns den på stayhard (inte min storlek) så jag ska titta om den finns ute i butik. Sedan ska vi gå ut och äta och därefter gå på bio!
Ska bli så himla härligt att göra någonting tillsammans bara vi två. I veckorna så hinner man faktiskt inte umgås så mycket, då flyter det på med saker som ska göras bara.. Gymmet, laga mat, städa, tvätta osv det är sällan man faktiskt hinner umgås och göra någonting. Men jag tycker att det är viktigt att ta sig den tiden med varandra!
Nu ska jag fixa i ordning mig lite snabbt sedan möta upp Madde på stan för en lunch och lite småfix.
Hööörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0