Stockholm by the weekend!

Vaknade utav att T ringde och sa att jag skulle ta mig till Stockholm på direkten, nyvaken som jag var förstod jag ingenting och kravlade mig upp ur sängen och började springa runt i lägenheten för att försöka styra upp något!
Haha så himla förvirrad..
Tanken var ju som sagt att jag och S skulle åka dit så fort han hade slutat, och så blir det också för alla tåg var fullbokade och bussen skulle jag inte hinna med. Therese hade redan kollat åt mig haha, gull!
Hon ska ju fixa mitt hår då jag inte har använt löshår på flera månader, men känner att jag vill sätta i det nu till jul och nyår för att jag känner mig så otroligt naken utan det, och tio gånger snyggare med det hehe!
Får se om vi gör det i hennes nyöppnade salong, om inte annat så ska jag dit och checka in den iaf, spännande!
Just nu snurrar tvättmaskinerna och jag ska hoppa in och ta en varm och skön dusch, äckelväder!

Har även pratat med en tjej om designen så förhoppningsvis kommer den upp efter helgen wiho!
Jag med min omdiskuterade mössa!
Jag får hela tiden höra att jag är den enda som kan vara söt i en sådan skapelse haha, själv älskar jag den!
Måste bara berätta om en liten händelse som inträffade på stan här om dagen när jag strosade runt lite..
Jag stod och kollade på lite kläder då det stod ett par bredvid mig då tjejen sa lite halvhögt,
"Men herregud vem har på sig en sådan där mössa" Jag flinade bara och fortsatte med mitt..
Men dog av garv innombords när hon fick ett svar i stil med det här utav sin pojkvän,
"Jag tycker att det är skitsnyggt, och vågat, tänk om du skulle våga sticka ut lite istället för att köpa alla dina kläder på Gina och se ut precis som alla andra tjejer i den här staden"
Behöver jag nämna mördarblickarna jag kände i nacken haha! love it,

Kan lägga till att jag absolut inte har något emot Gina, då jag själv handlar där ibland..
Men inte alls ofta, precis utav samma anledning som killen sa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0