Sjukling!

Myser lite här hemma medans S är på gymmet. Jag har mått illa hela dagen och inte kunnat äta, känner mig allmänt hänging så det blev inget gym för mig idag. Usch samvetet knager i mig som bara den, men jag vet att jag gör rätt i att stanna hemma.. Lyckades dock få i mig två päron och lite kycklig, men det är inte mycket på en hel dag!
Det var riktigt segt på jobbet idag och ingen kunde komma in tidigare och avlösa mig heller, less blir jag..
Lyckades dock släpa mig iväg för att införskaffa några julklappar som var tvugna att fixas idag, mysigt hiho!
Får se hur länge de får ligga ifred här hemma innan någon försöker klämma och känna på dem i smyg.
Pratade med min chef och han tog bort mitt pass i morgon, skulle endast ha jobbat ett kort pass och det känns inte värt när jag mår så här. Bättre att vara hemma och ta det lugnt, fixa lite saker som behöver fixas och sedan tagga om för helgen då jag går öppning båda dagarna!
Fick föresten en massa spännande brev idag, bland annat från polisen men också mina försenade pengar från skatteåterbäringen, 3000 bara så där, tack för kaffet! Mina smycken är klara för leverans också wiho!

Så här ser det ut hemma hos oss just nu,



Mysigt va hiho?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0