Plötsligt händer det!

Har varit sugen på att ta upp bloggandet ett bra tag nu men varenda gång jag har loggat in för att blogga och fått syn på min trötta design så har suget försvunnit haha.. Sorligt!
Måste styra upp det här nu, skäärpning Linda! Jaddå!
Förtillfället så sitter jag upp krupen i soffan med min värmefilt, gick stäning på jobbet idag och kom hem för ett tag sedan. Men jag är alltid så uppe i varv när jag kommer hem så det är en omöjlighet att somna direkt..
Resulterar alltid i att jag dock sitter uppe alltför länge och blir sjukligt trött dagen efter. Smart tjej! Nee..
Det har ju hänt bra mycket sedan sist vill jag lova, så jag tänker inte ens försöka återberätta allting. Det vore ju näst intill skrattretande så låt oss börja om här och nu.. Låter rätt okej eller?!
Dock kommer jag ta upp min resa till Thailand och liknande saker som är lite extra speciella hiho!
Imorgon är jag ledig och ska fixa och trixa lite för när S slutar så åker vi till Stockholm för att spendera helgen där. T och H har ju flyttat dit och vi har inte varit där ännu så det ska bli mysigt att se hur dom bor, det var ju ett bra tag sedan vi såg dem också så det ska bli jätte roligt. De har tydligen planerat en massa saker haha, roligt!
Love Linda,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0