Nöjd tjej!

Nu har jag äntligen landat hemma efter en lång dag i Stockholm, åkte vid 10 i morse och var inte hemma förens efter 7. Då begav jag med till gymmet tillsammans med S direkt. Måndag = Bröst och mage, mitt favoritpass!
Har spenderat större delen utav dagen i T:s salong, fick mitt hår fixat (wiiho) och blev verkligen super nöjd.
Det blev jätte fint och gick hyffsat snabbt trots att vi pratade säkert 60 % utav tiden hehe..
Sedan satt vi och snackade lite skit och jag passade på att äta lite. Försökte äta lite på tåget dit med det resulterade bara i att jag tappade latten i knät och slängde resten i ren frustration haha.. 
Var redigt trött när jag kom hem men är glad att jag släpade mig iväg till gymmet endå. Var lite tufft att köra bröst idag då orken inte var som den brukade men jag minskade ingenting iaf så det var skönt! Mage var skönt att köra som vanligt och där ökade jag bara så det var riktigt härligt.
Skön träningsvärk jag kommer börja få i morgon!
Nu ska hoppa in i duschen sedan blanda i ordning lite lättkesella och funlight (huur gott som helst och innehåller bara proteiner och 1 % fett, perfekt efter träningen eller som mellanmål) Dock ska jag börja äta det på mornarna nu då jag har otroligt svårt för att äta frukost..
Slänger upp lite bilder från dagen,
Så himla nöjd med håret verkligen! Om ni är intresserad utav att få lika fint hår som mig hihi så rekomenderar jag verkligen att ni tar kontakt med Therese, det kan jag hjälpa er med. Resultatet talar för sig självt och hon gör det dessutom till ett mycket bra pris!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

åh va fint. är det keratin slingor elr vad är det? och vad ligger priset på ? :)

2011-12-19 @ 23:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0