Mys med mina pojkar!

Ligger i soffan med min värmefilt medans S plockar undan efter maten. Vi ringde och beställde mat ifrån Spicy, så himla skönt att det bara ligger 100 m här ifrån. Deras jordnötssås är to die for haha!
Får passa på att äta sådan mat nu under helgen för i veckorna är det schemat som gäller. Pojkarna slaktade sig själva med Max och BK igår så jag blev också lite sugen, men det slutade med att jag åkte där ifrån med en lowcarbbörjare, äppelklyftor och lättmjölk haha! När jag sedan plockade på mig lite naturgodis på botten utav påsen så kollade Anel bara på mig, skakade på huvudet och sa,
"Asså, det är inte ens kul att tjocka med dig" haha..
Men jag skulle aldrig kunna äta bara för att äta, jag känner inte det här behovet utav att äta onyttigt på helgerna bara för att jag får, och det är riktigt skönt faktiskt..
Ikväll ska jag bara ta det lugnt för jag öppnar i morgon igen och jag är så fruktansvärt trött. Pojkarna ska kolla på film här sen och jag kommer antagligen somna som en lite boll i soffan, myspys..
Sen kan jag också meddela att jag kanske, kanske har hittat en klänning att ha på mig på nyår.
Men bara kanske.
Och jag lyckades bli av med mitt jobbpass den 25:e så nu kan jag vara med och fira jul på S sida wiho!
Bjuder på en gammal bild i brist på annat,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0