Minishopping!

Sitter nermyst i soffan efter en hel dag på stan och ute på Erikslund. Unnade mig en lunch på älskade Vivaldi idag, helt seriöst så kommer jag nog aldrig att tröttna på att äta där, jag har ätit där minst 1 gång i veckan (oftast fler) i 3/4 års tid. Bästa! Bara att byta ut pastan mot bullgur och skippa dressingen så blir det super hiho!
Vill inte ens veta hur många tusen jag har ätit för där, haha helt sjukt faktiskt!
Har handlat lite julklappar till min underbara syster som för tillfället befinner sig i Barcelona. Inge avis!
Sen lite bra att ha saker som inte är särskilt intressant, råkade få med mig en tröja också bara så där.. oopsi!
Min underbara vän Linnea tippsade mig om en klänning som hon hittade här om dagen och tänkte direkt på mig, men jag sprang runt och försökte hitta den idag men utan resultat haha, tar upp jakten i morgon igen!
Idag har jag vilodag från gymmet vilket passar väldigt bra då jag är otroligt trött, måste vila lite också..
Men i morgon kör jag på som vanligt igen och då är det dags för ben och mage, jag har en känsla utav att Sebbe kommer att köra slut på mig. Men det är ju det jag vill och anledningen till att jag tränar med honom!
Jag känner också att jag inte mår 100 % okej, känner mig hängig och har ont i huvudet och halsen..
Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, det har jag verkligen inte tid med!
Bilden ger inte tröjan rättvisa då den är grå egentligen men ser gul ut här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0