Jobba, träna, äta, sova!

Så ser mina dagar ut just nu, så otroligt tråkigt att vakna när det är mörk och komma hem när det är mörkt. Jag blir jätte trött så fort det är mörkt ute men är envis nog att ta mig iväg till gymmet endå. När man väl är där så är det så otroligt skönt och man ångrar sig inte någonstans, det är den känslan som släpar iväg mig hehe!
Passade på att äta ett ägg medans jag väntade på Sebbe, jag äter på tok för lite om dagarna men det är svårt att få det att gå i hop med det jobbet jag har. Har väldigt svårt för att äta frukost på mornarna så det blir alltid en brunch för min del vilket inte alls är bra egentligen.. Oftast äter jag väldigt tidigt på dagen också vilket resulterar i att jag är vrålhungrig när jag kommer hem innan gymmet. Men brukar försöka stoppa i min en äppelpåse eller liknande under eftermiddagen för att hålla energin uppe och förbränningen igång!
Men måste verkligen bli bättre på det (!!)
Det är många som frågar hur det är att jobba på Max samtidigt som jag hela tiden tänker på vad jag äter och försöker äta rätt. Och det är väldigt svårt vill jag love hehe, men det går om man vill!
Exempelvis så äter jag aldrig pommes eller liknande och byter alltid ut drickan emot lättmjölk, mycket godare.
Istället för pommes äter jag äppelklyftor eller sallad, vilket tro det eller ej, också är mycket godare i längden! 
Jag äter heller aldrig hamburgarna, men om jag mot för modan skulle göra det så äter jag alltid med GI-bröd.
Istället så äter jag Delifresch kycklingen tillsammans med enbart sallad, alltså inget bröd..
Ibland varierar jag mig med kött men byter då ut brödet emot salladsbland, liknande lowgarb-burgaren!
Och mängden dressing har jag så klart i åtanke också!
Så det går bara man vill, även om man blir en aning frestad utav allting, men jag lovar er, det avtar hehe..
Nu ska jag väcka tröttmössan som har däckat här bredvid mig och släpa med mig honom till gymmet!
Uppd. senare, höööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0