Inte ens tuppen är vaken!

Sitter och väntar på att M ska hämta upp mig, skönt, var helt inställd på att ta bussen till jobbet. Fast det är faktiskt väldigt mysigt att sitta på bussen på morgonen med musik i öronen när det är helt mörkt ute..
Jag är sjukt otaggad på att jobba, är så himla trött verkligen, har sovit jätte dåligt i natt, hatar att somna ensam.
Sen är jag lite less för jag är schemalagd den 25:e, då jag ska fira julafton med S sida. Det är första gången vi ska fira tillsammans och jag ser fram emot mot det väldigt mycket, det ska bli jätte mysigt. Så jag la ut mitt pass och smsade alla som inte jobbar den dagen, fick svar utav 2 stycken! SÅ JÄVLA DÅLIGT!
Samma sak här om dagen då jag mådde rent ut sagt skit på jobbet med feber och grejer, ringde alla som skulle jobba senare för att höra om det var någon som kunde komma in 2 timmar tidigare, men det var samma sak där, det var ingen utav dem som kunde. Vissa utav dem har jag förståelse för varför, men verkligen inte alla.
Så dåligt! Sen är det många som klagar på att de inte får några timmar.. Pff..
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0