Hur ska detta sluta?

Just nu sitter jag med färg i håret, får se om jag och S har lyckats få till det haha!
Ska ju tillbaka till Stockholm på onsdag och fixa håret eftersom att det inte blev av i helgen.
Den färgen jag skulle ha fanns inte i lager men är nu beställt så att det (förhoppningsvis) kommer i morgon!
Det kliar lite oroväckade just nu, jag är ju allergisk men det är inte alla gånger som jag reagerat, får hoppas att jag klarar mig den här gången. Kan ju tyckas dumt att färga håret om man är allergisk, men som sagt, vissa gånger har jag inte reagerat alls och andra har det gett utslag.. Beror antagligen på vilket märke jag använder!
Jag brukar aldrig färga håret hemma så här själv, men det blev smidigast så här för att spara tid på onsdag..
Har passat på att klicka hem lite smycken och julklappar också hihi, så roligt att ge bort fina saker man själv skulle vilja ha! Jag är en sådan person som verkligen anstränger mig när det gäller presenter och julklappar.. Mys!
Jag kan passa på att rekomdenera den här sidan, http://www.ottolicious.se , där ni kan hitta riktigt häftiga smycken till riktigt (!!) bra priser. Jag har själv beställt där ifrån och är riktigt nöjd med allt!
Ni som gillar fjädrar och kors ska absolut checka in!
Det är ett hett julklappstips till flickvännen eller kompisen!

Nu ska jag hjälpa Sebbe med maten hiho, är så otroligt hungrig!
Körde ett riktigt skönt bröst- och magpass med S tidigare. Det gick väldigt bra och det går framåt hela tiden. Eftersom att vi i princip bara använder fria vikter så tar det ett tag att verkligen hitta rätt i alla övningar och finna balansen, vilket jag har börjat gjort nu och det är riktigt roligt. Det gör att man kan börja köra lite tyngre!
Kommer att börja skriva mer och mer om min träning nu,
Bjuder på en heeelgammal bild hiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0