Fullspäckad dag!

Vaknade utav att mamma ringde mig och sa att det var dax att gå upp haha (?!) hon har nog glömt bort att jag bor själv och sköter det själv varje dag annars. Lilla mamma! Men det var lika bra att gå upp då jag har väldigt mycket som ska jag bli gjort idag. Ska göra iordning mig nu sedan möta upp henne på stan för en lunch. Därefter ska jag möta Linnea för att inhandla de sista julklapparna innan det är dax för jobb och ännu en stängning,
trött tjej!
Så tråkigt att jag jobbar så som jag gör för det gör att jag S alltid går om varandra. Vi hinner aldrig ses!
Det är kul att så många nya läsare har hittat hit, jag hoppas att ni stannar, trots att det blir lite halv tråkigt nu när jag jobbar så mycket.. Ni får mer än gärna lägga en kommentar om ni har något speciellt som ni vill att jag ska skriva om eller har några frågor och funderingar, det kan va i princip om vad som helst. Fråga på hiho!
Ge mig lite tips och ideér nu när dagarna är väldigt lika varandra med allt jobb..
Jag och bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0