Fredag och leedig!

Har envisats med att ligga kvar i sängen och försöka somna om sedan S gick till jobbet, bara för att jag är ledig!
Det gick väll så där då det vibrerar och låter i hela lägenheten, svaret till varför fick jag precis då en väns bror skickade ett sms till mig om att de håller på att renovera en lägenhet ovanför oss haha..
Och de ska tydligen hålla på hela nästa vecka då jag jobbar natt och verkligen kommer att behöva sova!
Men ska kila upp om ett tag och kika på lägenheten, det är en tvåvånings med fräsch altan som ska hyras ut.
Lite små sugen blir man ju även om hyran skulle ligga på 12, lite skillnad från de 7000 vi betalar idag hehe..
Tittade precis ut genom fönstret och jäklar vad det snöar, snöflingorna är ju huur stora som helst verkligen, mys!
Hoppas att det kan lägga sig lite snö nu till jul, för en grön julafton är ingen riktig julafton tycker jag..
Kommer ihåg när jag var liten och bodde ute i Dingtuna, då hade vi huur mycket snö som helst om vintrarna!
Idag ska jag passa på att små fixa lite i lägenheten och inhandla lite julklappar, mår lite bättre idag skönt nog.
Så himla underbart att bo på stan och ta några kliv utanför dörren så befinner man sig i Gallerian haha, love it!



En bild från sälen för ett par år sedan, DÅ var det mycket snö haha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0