Envishet och dåligt tålamod, ingen bra kombination!

Har precis slängt i mig lite mat efter gymmet, bokstavligen talat slängt hehe.. Inte bra!
Körde enbart rygg i dag då vi blev lite sena och S började må dåligt. Jag körde bland annat marklyft idag, det är så bra att köra med S för han visar precis hur jag ska göra för att allting ska bli rätt och gud vad jobbigt det blir,
men det är riktigt skönt att köra med någon som är duktigare än en själv!
Det jobbigaste är dock att jag har så otroligt dåligt tålamod så när jag ska pröva på någonting nytt så vill jag att det ska bli rätt på första försöket men det är princip omöjligt då det ligger mycket teknik bakom..
Blir som ett litet barn som ställer sig och tjurar i ett hörn haha! Stackars Sebbe..
Men det slutar alltid med att envisheten tar över och jag försöker tills jag lyckas..
Ska hoppa in i en varm och skön dusch om jag lyckas slita mig från Tv:n, Twillight går på 5:an.
Sebbe försökte snabbt bläddra förbi innan jag såg vilken film det var, men såg direkt haha!
I morgon är jag ledig men ska upp tidigt och bege mig till Stockholm för att fixa håret hos Therese, wiie!
Och färgningen igår lyckades vi faktist bra med, det blev mycket mörkare precis som jag ville ha det.
Slänger upp en bild på det i morgon när allting är klart..
Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0