Crazy bitches!

Tidigare idag så hörde jag en låt som jag inte har hört på vääldigt vääldigt länge!
Den fick mig att blicka tillbaka till sommaren och hösten för ungefär 2 år sedan. Det var en helt galen period, på alla sätt och vis, och då menar jag verkligen alla sätt (!) Jag hade precis brutit upp ur ett flera år långt förhållande och försökte på något sätt hitta tillbaka till den vardagen där man står på egna ben,
låt oss säga att det gick så där..
Om jag skulle möta mitt yngre jag idag så skulle jag hata mig själv så hårt haha, usch det är sjukt!
Självförtroendet befann sig långt ut i rymden och jag hade all luft där i mellan, så illa var det.
Man kan säga att jag ballade ur totalt och tappade greppet om allt vad verkligenheten heter!
Att supa onsdag, fredag och lördag var mer standard än undantag och så pågick det i flera månader.
Jag trodde att jag befann mig på toppen men egentligen hade jag fan inte koll på någonting!
Men en sak är säker, jag har aldrig varit med om så mycket sjuka saker och har aldrig i hela mitt liv haft roligare än vad jag hade under de där månaderna! Jag kommer aldrig sluta garva..
Idag kan jag sakna vissa delar utav det, men långt ifrån allt, been there done that, big time!
Jag var inte stor på jorden men förjävla stor i orden på den tiden vill jag lova haha!
Jag älskade att mina killkompisar gav mig mer uppmärksamhet än vad de gav sina egna flickvänner,
aah ni hör ju själva hur det låter, jag hade all luft i världen.. Åh vad jag hade hatat mig då om jag vore tjej!
Tack gode gud att du lyckades ta ner mig på jorden igen!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0