Äntligen hemma,

Har precis krupit ner i soffan efter att ha smygit in genom dörren och pussat lite på S. Jobbade stänging idag!
Jag och Malin körde de sista timmarna och det gick bra, hade sån sjuk huvudvärk bara. Vet inte vad det är med mig, men den senaste veckan så har jag antingen mått illa eller haft ont i huvdet, varje dag.. Riktigt jobbigt faktiskt!
I morgon ska jag luncha med min älskade mamma, saknar henne och resten utav familjen otroligt mycket just nu så det ska bli skönt. Trots att vi inte alls bor långt ifrån varandra så blir det ju liksom inte att man ses i veckorna, allting rullar på och man är upptagen med sitt liksom. Väldigt tråkigt, ska se till att sova där några dagar efter jul och nyår och bli barn på nytt hehe. Så himla skönt att slippa tänka på mat, tvätt och liknande och bara bli omhändertagen, lyx!
Ska dock dit på torsdag för att umgås lite med min lillasyster så passar nog på att stanna över middagen.
I morgon ska jag även handla de sista julklapparna tillsammans med Linnea. Känner mig lite småstressad men som tur är så vet jag redan vad jag ska köpa till respektive så det känns skönt..
Efter det går jag på en stängning till, så otaggad på jobb just nu. Vill bara ha det lugnt och skönt och träna!

Natti natti,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0