Angående håret,

"Good morning" sunshines!
Fick en hel del frågor i går angående mitt hår så jag tänkte att jag skulle svara på allting här i stället så att alla kan se. Jag gjorde mitt hår hos min duktiga vän Therese som precis har öppnat en egen salong i Stockholm!
Som ni ser på bilderna så blir det riktigt snyggt gjort och dessutom så håller det minst 2 månader, men så länge du sköter det som du ska så håller det betydligt längre! Exempelvis flätar det på natten för att minska slitage.. Håret kommer från Rapunzel så kvalitén är super bra, inte alls lika torrt som det kan vara från andra märken.
Hon använder sig utav keratinvax och om du är osäker på vilken längd eller vilken färg/nyans du skulle vilja ha på håret så hjälper hon dig mer än gärna så att det blir rätt. Hon vet även vad som blir bäst för precis ditt hår, det är lätt att man vill göra det så långt som möjligt men det beror helt på hur mycket ens eget hår klarar av. Priset varierar lite beroende på vilken längd du vill ha, hur många slingor du vill sätta i och vad det ska vara för färg. Men omkring 1500-2000 skullen jag tippa på att du kan utgå ifrån. Vilket är betydligt billigare än de flesta andra trots att kvaliten är den samma. Super bra!
Så om ni är intresserade tycker jag att ni absolut ska passa på nu innan nyår, en perfekt julklapp till sig själv.
Om ni har några frågor eller vill beställa tid så kan jag slussa er vidare till Therese då jag inte vill lägga ut hennes nummer här.. Utan att ge henne smygreklam så kan jag absolut säga att så länge hon håller på så kommer jag inte att gå till någon annan!


Nu ska jag blanda i ordning lite frukost/lunch och sedan bege mig till gymmet en sväng. Provade en ny smak på funlighten idag (den jag blandar med lättkesella) det fick bli persika. Det var gott men lite surt, men jag tror att det beror på att jag borstade tänderna precis innan haha! Annars är apelsin väldigt gott också! Prova Prova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0