Ändrade planer!

Det blev inge Stockholm idag, Therese ringde och var magsjuk stackaren. Så himla typiskt då jag verkligen har sett fram emot det och redan köpt biljett, suck.. Men jag hoppas att hon snabbt blir frisk! Bloggar från mobilen då jag sitter på um och väntar vilket jag har gjort i 1 timme nu, sjukt! Det var hundra år sedan jag var här sist och överlag är det jag och alla små fjortisar haha, orkar inte ens lyssna på dom! Måste bara fixa en liten sak, inget speciellt alls.. Är så hungrig så att jag bokstavligen talat Svimmar snart. Räknade absolut inte med att det skulle ta så här lång tid, fan man kan ju tro att Västerås ungdomar inte gör annat än att ligga! ;) Uppdaterar när jag är hemma igen¡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0