Vuxen poängen ba trillar in!

Idag har det varit en riktig fixardag, tråkigt men sant, sånt som måste göras när man flyttat hemifrån hehe!
Började med att möta upp M på stan för lite lunch och skitsnack, alltid lika skönt att få ventilera med henne ♥
Sedan slängde jag och S ner lite tvätt medans vi fixade och trixade lite här. Nu senare har vi varit på IKEA sedan storhandlade vi en sväng. Näst intill bara varor från matschemat, wiihoo duktiga oss!
Dock bortre delen utav köket fullt med vatten när vi kom hem då diskmaskinen strejkat (!) Buuhuuu..
Satte dock på den igen för att se om något läckte men en så länge verkar den samarbeta, peppar peppar..
Medans S fixar lite god mat (som vanligt) ska jag ner i tvättstugan för att fixa det sista. Hej Svensson!
Skulle ju ha träffat mina tjejer ikväll men det blev senare än jag trodde med allt, ledsen tjej..
Nu måste jag springa ner, uppd. senare med förhoppningsvis lite mer intressant läsning hiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0