Taaaggaa!

Har precis avslutat en mysig middag i soffan med Sebbe. Min egna mästerkock hiho!
Han gjorde iordning jätte god mat, dukade fint och tände lite ljus framför TV:n, myspys ♥
Nu ska vi strax krypa ner i sängen då båda två jobbar i morgon, jag enda tills 19.30 huhu. Tror jag?!
Vi låg och pratade om matschemat som drar igång på måndag och båda två är sjukt taggade. Och om båda två är fria från halsont osv så drar vi även igång med träningen då igen. Det var ju faktiskt lite så vi träffades hiho ;)
Båda två är redo att köra igång seriöst då vi älskar det vi gör. Det märks så himla tydligt hur båda två påverkas psykiskt nu när vi inte tränar... Jag är huur taggad som helst verkligen, ser fram emot det här som aldrig förr!
Så från och med måndag (om vi är friska) så kommer bloggen att bli lite mer träningsrelaterad igen..

Angående paket jag hämtade ut så är jag galet nöjd med skorna hihi. Trots att de var gaaalet höga!
Klänningen var jag också väldigt nöjd med, men den var lite för stor, beställde S så ska skicka efter en XS.
Den är lite speciell, svartspets med jätte snygg rygg, dock har jag lite svårt för framsidan då den går högt upp.
Brukar inte bära plagg med den modellen, men tror att det kan bli riktigt bra nu i höst!



 

TAAAAGGGGGAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0