Spännande med paket hiho!

Har precis kommit hem efter att ha jobbat ett kort lunchpass, skönt. Passade på att äta en lowcarbbörjare efteråt!
Den är hur god som helst, mycket godare än vanliga hamburgare. Istället för bröd så är det stora salladsblad.
Sen tog jag en ramlösa granatäpple till det, bästa lunchen (efter vivaldi) vill jag lova, fast nu är jag "proppmätt"!
Att vara mätt är en av de värsta sakerna jag vet faktiskt, tycker att det är sjukt obehagligt..
Slutar i princip alltid äta så fort jag känner att jag inte är det minsta hungrig längre, vilket brukar ske rätt fort.
Hatar att gå runt efter maten och känna mig riktigt mätt, usch!
Det leder också till att jag heller inte äter om jag inte är hungrig, vilket inte är bra alls. Därför var det extra svårt att gå på matschemat för min del. Eftersom att jag då ska äta 6 gånger om dagen! 
Just nu följer jag det inte eftersom att jag varit utomlands, mycket sjuk osv. Men så fort jag blivit frisk och kan börja träna så kör det igång igen. Och det ska bli så himla skönt!
Är råtaggad och ser verkligen fram emot att få köra igång med det igen.

Hämtade även ut ett paket på vägen hem så ska prova lite kläder och skor nu hihi!
Lägger upp bild lite senare,





Om man väljer att ta bort dressingen så innehåller den faktiskt hälften så många kalorier som en vanlig hamburgare, plus att den är dubbelt så god, perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0