Skumt..

Det är något skumt med inloggningen till bloggen. Försökte logga in tidigare men då stod det att jag skrivit in fel lösen trots att jag försökte flera gånger och är 100 på att jag gjorde rätt. Så jag skickade efter ett nytt lösen och loggande in med det för att sedan byta det gamla.. Så när jag ska logga in med det nya nu igen så är det fel igen.
Undrar om det är någon buse som är inne och busar lite kanske?!
Har precis avnjutit en sallad, dock orkade jag inte ens hälften (?!) och ska sätta igång och måla lite lister här hemma tänkte jag. Mår fortfarande inte helt okej men febern har lagt sig lite grann vilket är otroligt skönt..
När S kommer hem så ska vi åka till MIO och hämta vårat nya kökbord + 6 stolar, spännande hiho..
Längtar tills vi är färdiga med lägenheten, det kommer att bli så otroligt bra!

Kunde ju inte sova i natt eftersom att jag sov några timmar under kvällen igår. Så jag råkade klicka hem ett och annat. Oooupsi! Bland annat en jätte snygg spetsklänning med öppen rygg, ett par bruna pumps som jag kommer att ha till vardags i höst med exempelvis chinos med högmidja, grr kommer bli as snyggt!
Sen lite smycken också hiho, två par korsörhängen i lite annorlunda stil och en korsring, as hett!





Langar en halvgammal bild då jag inte är så pepp på att ta nya då jag är sjukis,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0