Oops!

Nu har jag gjort någonting riktigt busigt hiho, och jag tänker faktiskt inte säga vad lala..
På grund utav febern så sov jag en stund under kvällen vilket kanske inte var jätte bra eftersom att jag då inte kunde somna när Sebbe skulle gå och lägga sig. Men nu har jag fått i mig lite mat och tänkte krypa ner bredvid.
Höll på att kissa på mig nyss när Sebbe började prata i sömnen jätte högt. Trots att jag hade dörren stängd till sovrummet så hörde jag i princip allting han sa haha..
Sista meningen löd,
- "Första gången jag låg med henne så".. sen dog hans röst ut, kanske var lika bra haha!
Jag hoppas för hans egen skull att det var mig han pratade om, annars blir det soffan i morgon!
Förlåt älskling, men det var lite komiskt..





sssssch, hemligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0