Nattliga inlägg,

Kom hem från jobbet för ett tag sedan, förjävla snabba idag också vilket var otroligt skönt hiho!
Det är dock ett under att min kropp inte har lagt av ännu, förstår inte hur jag orkar.
Jag har sovit 6 timmar på 3 dygn och ätit två riktiga mål mat. Börjar känna mig mer och mer som en maskin..
Men jag kan helt enkelt inte sova trots att jag är sjukligt trött och så fort jag ser mat mår jag illa.
Ingen bra kombination men vet faktiskt inte vad jag ska göra...
Jag borde inte ens kunna stå på benen och än mindre jobba känns det som!
Trots det så gick det riktigt bra på jobbet, fick 190 (BAAAAAM) i merförsäljning vilket är grymt!
Så nu leder jag med bra mycket hiho!
Eftersom att jag i princip jobbar hela tiden så blir det kanske inte alltför rolig läsning här i bloggen.
Men i morgon är jag ledig och då ska jag fixa och trixa massor i lägenheten, det är fortfarande lite saker som måste plockas upp. Mest mina kläder och skor haha!
Ska även skruva ihop en bokhylla och förbereda så att vi kan börja slipa och måla i sovrummet.
Lite senare mot kvällen så kommer Madde hit. Vi ska laga lite mat och snacka en massa skit innan det är dax att förtära lite alkohol hehe. Tror även att hennes pojke med sällskap skulle titta förbi, trevligt!
Kan hända att jag kikar förfest, inte omöjligt hehe ;)
 
S hörde av sig via sms nu när jag kom hem så har smsat lite med honom. Saknar mitt hjärta!
Hatar att vara själv och saknar att ligga i hans famn så himla mycket, uscha!
Men i natt är faktiskt den första natten som jag känner mig någorlunda lugn, ingen stress, ingen ångest..
F-ö-r-j-ä-v-l-v-s-ö-n-t-!



 

Min fina älskade vän, i 17 år har du funnits vid min sida.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0