Kan jag bli friiisk?!

Idag gick jag öppning på jobbet vilket betyder att jag inte har fått så mycket sömn i natt då jag inte kan somna.
Men det gick förvånandsvärt bra att komma upp endå, men gud så kallt det var ute, uscha,!
Var supertaggad på att träna när jag slutade men eftersom att jag fortfarande inte känner mig riktigt frisk så får jag vänta ett litet tag till. Har dock bestämt mig för att slå två flugor i en smäll och börja gå hem från jobbet!
Det blir ju några kilometer men med bra musik i lurarna kommer det bli hur skönt som helst..
När jag kom hem så hade S duktigt nog vikt all tvätt, skönt!
Jag hann lagom lägga mig i sängen innan jag rådäckade och vaknade upp någon timme senare med feber! Igen!
Huuuur häärligt? Love Life! F***********N! Rent utsagt..
Dessutom kissar jag som jag svalt hela atlanten så urinvägsinfektion har man väll också, varför inte liksom!
Så less. Så jävla less. (!)
Lyckligtvis fick jag ett sms från en söt kollega som ville ta mitt stängningspass i morgon så då jobbar jag bara 4 timmar istället för 9 typ...
Jag hoppas att det löser sig angående lördag också, då har två utav mina kollegor födelsedagsfest på Pluto.
I princip alla kollegor ska dit och självklart går jag stänging (!) Hade dock två stycken som skulle kunna ta den istället för mig men det visade sig bli lite komplikationer. Återigen, less less less..
Men min chef ska försöka lösa det på något annat sett!
Han är bra han, mycket bra!
Nu ska jag fortsätta mysa i soffan med S. Han lagade jätte god mat till mig (som vanligt) och har pillat mig i håret och på ryggen hela kvällen. Han är också bra, mycket jätte bra! ♥
Love Life, som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0