Inget internet!

Uppdateringen får lov att bli lite dålig de närmsta dagarna då vi inte har något internet för tillfället..
De skulle komma och titta på vad som kan vara fel på måndag så jag hoppas att det löser sig då!
Idag var jag hos läkaren eftersom att jag i princip har varit sjuk sedan jag kom hem från min och S resa till Turkiet, det vill säga 3 veckor sedan.. Tydligen så har jag infektion i halsen och magsäcken sedan urinvägsinfektion på det.
Har även blödigt näsblod de senaste dagarna vilket jag aldrig i hela mitt liv gjort tidigare, det är antagligen kroppens sett att visa att det är dags att varva ner så att kroppen hinner återhämta sig..
Så nu är jag sjukskriven från jobbet lördag, söndag till att börja med. Sedan är jag ledig måndag..
Hoppas verkligen att de här dagarna kommer att få mig att må bättre för nu är jag så otroligt less!
Tog en snabbis fika med min mor efter läkaren för att berätta hur det gick osv, även M och henns mor joinade.
Men sen började jag må ännu sämre så fick lov att gå hem och lägga mig en snabbis..
Några vänner till S kommer över på en minikräftskiva ikväll, själv ska jag bara äta lite kräftor och sedan lägga mig i sängen och slå på någon film. Myspys!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0