Good morgon!

Har precis klivit upp ur sängen efter att Madde ringde och väckte mig haha, men det var lika bra hiho!
Idag är jag ledig så har lite att fixa med men först så ska jag möta upp M för lite skitsnack och något att äta, mys.
S är hemma från jobbet då han är sjuk men ska försöka få honom att fixa lite här hemma när han endå har tid..
Senare blir det storhandling och kvällen kommer att avslutas på Tabban med mina fina tjejer!
Har saknat dom väldigt mycket och E har jag inte träffat sedan hon kom hem från KOS, spännande..
Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite snabbt för att sedan möta upp M på stan som sagt!
Höööörs,



Langar en låt som får mig sjukt taggad háha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0