Freedag!

Förlåt för den obefintliga uppdateringen de senaste dagarna men jag har känt att det skulle bli alldeles för personligt och utblottat om jag skulle ha bloggat. Det är mycket som pågår i mitt huvud just nu och för tillfället för jag ett litet krig med mig själv.. Känslor kan vara det mest komplicerade som finns faktiskt!
I onsdag så kom Madde hit, vi lagade lite mat och drack lite vin. Snackade skit och tittade på gamla klipp som fick oss att skratta som aldrig förr. Förjävla härligt måste jag säga, skönt att fly in i dimman lite hiho!
Anel och Jimmy tittade även förbi en sväng, vi hade väldigt intressanta och ingående samtal vill jag lova!
Vad vi pratade om kanske vi inte behöver gå in på dock haha! Störda brudar, jooorå sååatt!
Senare slog vi klackarna i taket på Pluto. Hann med några shottar och lite dans innan ett förkrossat födelsedagsbarn ringde och sa att om vi inte kommer ut så hamnar hon i fyllecell haha! Så det ska vara..
Så vi lämnade krogen och plockade upp Karin (vem annars haha?!) utanför och begav oss mot donken där Maddes pojke med sällskap mötte upp oss. Länge sedan jag skrattade så mycket som den här kvällen haha!
Bästa Kåårin. ♥
Dock gav hon mig en fet box på näsan när hon höll på att drutta omkull. Satan i gatan vad ont det gjorde!
Slutade med att jag och M gick hem till mig medans jag bölade i telefonen pratandes med Sebbe haha..
Igår var jag ledig (tack gud, vinbakfylla kan vara den värsta) så tog det lugnt innan jag bestämde mig för att åka och bada hemma hos en killkompis. Det var hur skönt som helst och riktigt varmt i polen, perfekt!
Kvällen avslutades med en givande biltur tillsammans med bästa vän, många tankar som fick nya perspektiv.
Tack för att du finns hjärtat! ♥

Men som sagt, fredag i dag alltså!
Jag har jobbat nu under dagen, har blivit lite hes och känner mig illamående. Vet inte vad som spökar.. 
Ska fixa lite här innan Madde kommer ner och vi får se vart kvällen tar oss, förhoppningsvis blir jag inte sämre.
Jobbar dock i morgon, men känns inte okej att jobba om man blir magsjuk?! Eller har tendens till det..
Jag skulle iaf inte vilja bli serverad mat utav någon som kan vara magsjuk!?
Får helt enkelt se om jag mår bättre senare..
Och om jag blir sämre blir det självklart lugnt ikväll!





Det är lite så vi jobbar,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0