Back on track!

Har gått några dagar sedan jag bloggade. Idag är deeet, eh, måndag, aa!
Gud jobbet gör en dagblind i och med att jag både jobbar vardagar och helger och festar onsdagar, noll koll haha!
I fredags jobbade jag och i lördags körde vi på en spontan utgång då en utav Sebbe vänner fyllde år, trevligt..
Slog klackarna i taket och BMB och möte mycket trevligt folk som det var ett tag sedan jag såg!
Söndagen bestod utav jobb och kvällen spenderade vi hemma hos mina föräldrar för lite grillning och mys ♥
Jag har precis klivit ut ur duschen, väntar på att S ska bli klar så att vi kan krypa ner i sängen. Är ledig i morgon men har mycket att göra så ska försöka få lite sömn tänkte jag..
Jag var tvungen att jobba över lite idag vilket ledde till att vi inte hann åka och handla som vi planerat från början.
Vi ska dock ta det i morgon och då kör vi äntligen igång med matschema, som jag har längtat!
Halsontet har även försvunnit skönt nog men har blivit snorig istället, så klart liksom!
Men tänkte ta en pw (power walk) i morgon för att förbereda kroppen på vad som komma skall och även se hur den regerar med förkylningen och allt. Vill verkligen bli frisk nu, såå leeees!
Är så himla taggad på att köra igång igen då jag faktiskt såg resultat näst intill direkt när jag la in matschemat i min planering. Har ju alltid tränat väldigt mycket men inte uppnått något större resultat då mina matvanor har varit katastrofala. Men kände mig genast så himla mycket piggare, kroppen blev fastare och jag fick faktiskt höra många kommentarer om att jag hade gått ner i vikt. Dock gíck jag inte ner så mycket egentligen, utan omvandlade bara fett till muskler vilket också var mitt mål. Då jag inte väger så mycket egentligen..
Jag vägde mig förra veckan och låg då på 51,4.
Dock tycker jag inte att man ska fokusera på vikten egentligen. Jag menar man kan ju väga jätte lite men vara totalt otränad, vilket jag inte tycker är snyggt alls. Samtidigt som man kan tycka att man väger mycket på grund utav vad vågen visar, men egentligen har man en jätte snygg kropp. Muskler väger mer än fett!
Så mitt tips är att inte titta allt för mycket på vågen och inte lägga fokusen där,
utan titta dig själv i spegeln och på så sätt se den förändring du vill uppnå..
En våg kan vara otroligt vilseledande vill jag lova...
Men självklart kan man ju använda den som ett kompliment till att ha koll på sin träning!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0